Meest voorkomende oorzaken:
- Je hebt al een account met hetzelfde e-mailadres. In dat geval kan je een een nieuw wachtwoord aanvragen.
- Je rijksregisternummer is al gelinkt aan een account met een ander e-mailadres. Als dat de geval kan zijn en je jouw e-mailadres niet meer weet, contacteer ons.
Andere mogelijke oorzaken:
- Gebruikte je itsme? Je gegevens in je itsme-app zijn misschien niet up-to-date. In dit geval kan je je manueel registreren of je gegevens updaten in itsme.
- Je bent jonger dan 18 of woont niet in België. Het is niet toegelaten om de spelen van de Nationale Loterij te spelen.
- Je ingevoerde achternaam komt niet overeen met de achternaam op je identiteitskaart. In dat geval, probeer opnieuw met de juiste informatie.
- Je besliste in het verleden om je definitief uit te sluiten van onze website.
- Of misschien heb je een bijzondere identiteitskaart, zoals type P, C of D. Is dit het geval? Contacteer ons om een account aan te maken op onze website.